.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری مانور بزرگ امداد و نجات در ساری

معاون خدمات شهری این شهرداری در جلسه هماهنگی برگزاری مانور بزرگ امداد ونجات که در محل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردرای ساری برگزار گردید، گفت: شهر آرمانی و پاک با همکاری و تعامل تمامی دستگاه ها و نهادهای مربوطه در حوزه ی شهری ایجاد خواهد شد.

سیدحسین رضوی نوا به مشکلات پیرامون شهرداری در حوزه ی خدمات شهری اشاره نمود و خاطر نشان ساخت: شهر ساری در طول روز پذیرای بیش از 500 هزار نفر جمعیت است که در مقایسه با جمعیت ساکن در آن بیش از دوبرابر خواهد بود و در صورتیکه هزینه ها و برنامه ریزی های صورت گرفته در شهر،جوابگوی این تعداد جمعیت نیست و همین امر خدمات رسانی ما را با مشکل مواجه ساخته و مدیران شهری را یا مشکلات عدیده ای مواجه می سازد.

وی همچنین با ابراز خرسندی از وضعیت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری، گفت: پرسنل این سازمان به لحاظ آمادگی جسمانی در وضعیت بسیار مطلوبی بسر می برند.

سرآتشیار حسن کلانتری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در این جلسه از برگزاری مانور بزرگ امداد و نجات در 6 مهرماه سال جاری خبر داد و افزود: این مانور در طی 5 مرحله شامل امداد و نجات در ارتفاع، اتفاء حریق و امداد نجات خودروی تصادفی، تجسس در رودخانه به همراه غواصی و اتفاء حریق ساختمان در محل پارک قائم (عج ا...) برگزار می گردد.

مهندس کلانتری آمادگی پرسنل آتش نشانی در مواجهه با حوادث احتمالی، همسویی با سازمان های مرتبط در هنگام بروز بحران ها و آموزش شهروندان از جمله اهداف مهم این مانور ارزیابی نمود و گفت: عدم توجه مسئولان و شهروندان به این مسائل سبب بروز خسارت های جبران ناپذیری به جامعه در هنگام بروز حوادث خواهد شد.

کلانتری در پایان از رژه ی خودرویی با استعداد 15 دستگاه خودروی امدادی و نجاتی سبک و سنگین خبر داد و بیان داشت: این رژه رأس ساعت 9 صبح روز 7 ام مهرماه سال جاری از مقابل سازمان و در مسیرهای سه راه مدرس، امیرمازندرانی، میدان امام (ره)، ... و میدان شهدا با همراهی دیگر سازمان ها ی مرتبط انجام می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.